ISSN 2224-087X (Друкована версія)
ISSN 2224-0888 (Online версія)

Збірник наукових праць "Електроніка та інформаційні технології"

(З 1966 року до 2010 року виходив під назвою "Теоретична електротехніка")

Свідоцтво про державну реєстрацію КВ № 17618-6468ПР від 11.02.2011 р.

Головна сторінка Пошук Правила оформлення статей English     Русский

Випуск 9

Випуск 9, Сторінки: 113-119
СТВОРЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ІГОР ЗА ДОПОМОГОЮ UNREAL ENGINE 4
В. Кушнір, Б. Коман
Ігровий штучний інтелект в Unreal Engine 4 ґрунтується на деревах рішень, які називають Деревами поведінки. Перевага розробки полягає в широкому використанні цієї технології в ігровій індустрії економіці, фінансах. Ця розробка допомагає збудувати складну систему, яка додасть цікаві речі в нашу гру, дає змогу створити бота, який би автоматично виконував певні дії за нас. Однак цей метод має декілька недоліків, які не дають змоги збудувати складну систему, якщо ви тільки почали працювати з цією технологією. Також вона не є надто гнучкою порівняно з нейронними мережами, алгоритмами класифікації чи кластеризації. Описано використання цієї технології для створення штучного інтелекту, схарактеризовано його використання в різних сферах діяльності, наведено їхню структуру, відображено візуальний інтерфейс для побудови такого дерева й зазначено відмінності між класичними поведінковими деревами та поведінковими деревами в Unreal Engine 4, використання їх у побуті та застосування для складних операцій. Також описано збереження даних у поведінкових деревах, маніпуляцію з даними, передавання даних між поведінковими деревами та спеціальною візуальною мовою програмування Блюпрінт, взаємодію Блюпрінтів один з одним, щоб отримати доречний контролер для керування ігровим ботом, взаємодію відчуттів ігрового бота з поведінковим деревом як на вхід, так і на отримання ботом певних завдань, які він повинен виконати. У кінці відображено побудовану систему керування ігровим ботом з використанням візуальної мови програмування Блюпрінт, систему прийняття рішень з застосуванням поведінкового дерева, а також взаємодію між ними.
PDF-версія

Головна сторінка Пошук Правила оформлення статей English     Русский

© Львівський національний університет імені Івана Франка, 2011

Розробка програмного забезпечення та підтримка - лабораторія високопродуктивних обчислювальних систем