ISSN 2224-087X (Друкована версія)
ISSN 2224-0888 (Online версія)

Збірник наукових праць "Електроніка та інформаційні технології"

(З 1966 року до 2010 року виходив під назвою "Теоретична електротехніка")

Свідоцтво про державну реєстрацію КВ № 17618-6468ПР від 11.02.2011 р.

Головна сторінка Пошук Правила оформлення статей English     Русский

Випуск 3

Випуск 3, Сторінки: 193-201
Розширення можливостей оптимального управління транспортними потоками вулично-дорожньої мережі міста
В. Шуть
Розглянуто традиційні методи керування автотранспортними потоками в дорожній мережі міста. До основних інструментів управління транспортними потоками в дорожній мережі міста нині належить світлофорне регулювання. Ключовими вузлами дорожньої мережі міста є перехрестя. Саме на них простежуються найбільші втрати використання дорожнього полотна. Сьогодні для забезпечення світлофорного регулювання використовують жорстке одноп-рограмне, багатопрограмне, координоване регулювання, адаптивне управління та інтелектуа-льний світлофор. Усі ці методи управління детально викладені і зазначено їхні недоліки. Можливості задоволення потреб суспільства в нарощуванні обсягів перевезень пасажирів і вантажів завдяки використанню для управління світлофорного регулювання вичерпані - особливо у великих містах. Необхідна розробка кардинальних заходів щодо ефективнішого використання транспортного ресурсу: дорожнього полотна, перехресть, розв’язок тощо. Пропонована концепція руху без світлофорів передбачає відсутність світлофорів на перехресті й ґрунтується на принципі багатоагентної системи.
PDF-версія

Головна сторінка Пошук Правила оформлення статей English     Русский

© Львівський національний університет імені Івана Франка, 2011

Розробка програмного забезпечення та підтримка - лабораторія високопродуктивних обчислювальних систем